Ogłoszenie

Jesteśmy otwarci na propozycje

Kontakt GaduGadu (43219907)

Email(heraklen@o2.pl)


#1 2014-10-28 18:56:00

 Shadow

Twój najgorszy Koszmar

43219907
Zarejestrowany: 2014-10-27
Posty: 29
Punktów :   

Oddziały

Statystyki oddziałów:
Zdrowie - Punkty życia oddziału, gdy spada do zera oddział traci jednego lub więcej członków
Obrona - Postawowa wartość obrony przed obrażeniami, w zależności od różnic typu broni, rozkazu lub ulepszeń może ulegać zmianie
Atak - Obrażenia podstawowe oddziału, w zależności od różnic typu broni, rozkazu lub ulepszeń może ulegać zmianie
Liczebność - Określa wielkość oddziału. Kiedy oddział traci wszystkich członków wtedy odpada z potyczki.

Wzór jednostki
Nazwa(Liczebność/Zdrowie/Atak/Obrona)typ broni(zasięg){czas odświeżenia}
Atrybuty

Ludzie:

Podróżny Alchemik(4/7/4/0)Pałasz(1){1}
Regeneracja 1
Alchemik

Szermierz(5/6/4/1)Miecz(1){1}
Bariera Elektryczna

Protektywny Szermierz(6/8/4/2)Szeroki Miecz(1){4}
Mur Tarcz
Bariera Elektryczna

Valkiria(5/5/3/1)Rapier(1){1}
Bariera Świętości
Regeneracja 1

Straż Świątynna(6/7/4/1)Rapier(1){3}
Regeneracja 2
Bariera Świętości

Najemnik(3/7/3/2)Szeroki Miecz(1){3}
Przebicie Pancerza
Zmora Jeźdźców

Weteran(4/9/4/2)Szeroki Miecz(1){5}
Przebicie Pancerza
Zmora Jeźdźców

Złodziej(6/5/4/0)Topór(1){2}
Łupieżca

Bandyta(7/6/4/0)Berdysz(2){4}
Łupieżca
Zmora Jeźdźców

Zwiadowca Konny(2/7/3/2)Krótki Łuk(2){3}
Kontra
Odwrót
Jeździec

Łucznik Konny(3/9/4/2)Krótki Łuk(2){4}
Kontra
Odwrót
Jeździec

Zwiadowca Pieszy(3/4/3/0)Krótki Łuk(2){2}
Kontra
Odwrót

Łucznik Regimentów Leśnych(5/7/4/0)Krótki Łuk(2){3}
Kontra
Odwrót
Sprint

Straż Króla(5/7/5/2)Szeroki Miecz(1){4}
Bariera Świętości
Mur Tarcz

Straż Cesarska(5/9/5/2)Szeroki Miecz(1){5}
Bariera Świętości
Mur Tarcz

Kusznik(4/5/4/1)Kusza(3){3}
Zmora Jeźdźców

Szabelnik(3/7/6/1)Szable do rzucania(2){3}
Kontra
Odwrót
Sprint

Kusznik Taravracki(4/6/3/1)Kusza Powtarzalna(3){4}
Wielokrotny Atak 2

Zabójca(3/4/5/0)Ulepszona Kusza(4){4}
Bariera Mroku
Przebicie Pancerza

Dziecko Nocy(4/5/7/0)Ulepszona Kusza(4){4}
Bariera Mroku
Przebicie Pancerza

Łucznik(4/3/4/0)Łuk(4){2}
Zmora Skrzydlaczy

Łucznik Królewski(3/5/5/2)Długi Łuk(5){4}
Bariera Świętości
Zmora Skrzydlaczy

Rycerz Konny(3/8/4/2)Lanca(1){3}
Odwaga
Jeździec

Rycerz Pieszy(5/7/4/2)Długi Miecz(1){2}
Odwaga
Mur Tarcz

Rycerz Trójkrólewski(2/11/5/3)Sarissa(2){5}
Odwaga
Bariera Efektowa
Bariera Ognia

Gryfy:

Gryf(5/7/4/0)Szpony(1){2}
Lot

Gryfi Animag(3/12/3/1)Magia Wody(3){4}
Lot
Bariera Wody
Odwaga
Leczenie 1

Gryfi Pyromanta(3/12/3/0)Magia Ognia(3){4}
Lot
Bariera Ognia
Odwaga
Wypalanie Duszy 1

Gryfi Żołnierz(5/8/5/1)Szpony(1){3}
Lot
Odwaga

Gryfi Lord(4/9/5/2)Okute Szpony(1){5}
Lot
Odwaga
Zmora Skrzydlaczy

Gryfi Rębacz(3/10/7/1)Okute Szpony(1){6}
Lot
Odwaga
Ciężka Ręka 1

Gryfi Procarz(4/6/4/0)Proca(2){4}
Ciężka Ręka 2
Lot
Odwaga

Jaszczuroludzie:

Jaszczuroludzki Szermierz(4/8/3/0)Szpada(1){2}
Przebicie Pancerza

Jaszczuroludzki Zwiadowca(3/6/3/0)Łuk(3){3}
Kontra
Odwrót
Sprint

Jaszczuroludzki Strzelec(5/7/5/0)Muszkiet(4){4}
Przebicie Pancerza

Jaszczuroludzki ArcyStrzelec(4/9/6/0)Muszkiet(4){5}
Przebicie Pancerza

Kapłanka Błękitnego Klanu(3/5/2/1)Magia Wody(3){3}
Bariera Wody
Leczenie 2

Kapłan Czarnej Plagi(4/3/4/1)Magia Mroku(3){5}
Bariera Mroku
Atak Plagą

Przeklęty Jaszczur(2/2/3/5)Szpony(1){3}
Deflekcja Magii
Ciężka Ręka 1

Jaszczurzy Plugawiec(4/4/2/1)Szpony(1){2}
Deflekcja Magii

Smoki:

Smocza Valkiria(3/10/6/2)Lanca(1){5}
Bariera Świętości
Regeneracja 2
Lot

Czarny Smok(3/4/6/3)Topór(1){3}
Bariera Mroku
Lot
Regeneracja 4

Smoczy Żołnierz(4/7/4/2)Lanca(1){4}
Bariera Ognia

Smocza Straż(3/11/5/2)Sarissa(2){5}
Bariera Ognia/Świętości

Nieumarli:

Kościany Smok(7/3/4/0)Lanca(1){2}
Lot
Reanimacja
Mur Tarcz

Zombie(4/6/3/1)Miecz(1){2}
Reanimacja

Protektor Zombie(4/7/4/2)Młot Bojowy(1){3}
Reanimacja

Kapitan Zombie(3/9/5/3)Berdysz(2){4}
Reanimacja
Ciężka Ręka 1

Wampir(3/9/2/0)Krwawa Lanca(1){4}
Ugryzienie Wampira

Lord Wampirów(3/11/3/0)Krwawa Lanca(1){6}
Ugryzienie Wampira
Ciężka Ręka 1

Książe Wampirów(2/13/2/1)Krwawa Sarissa(2){7}
Ugryzienie Wampira
Przebicie Pancerza

Księżniczka Wampirów(2/10/3/1)Krwawa Sarissa(2){6}
Ugryzienie Wampira
Ciężka Ręka 1

Gryf Zombie(4/8/5/0)Szpony(1){3}
Reanimacja
Lot
Ciężka Ręka 1

Szkielet Ludzki(7/3/4/0)Berdysz(2){2}
Reanimacja

Szkielet Jaszczurzy(6/5/3/0)Szabla(1){2}
Reanimacja

Bohaterowie Rasowi(Posiadają przyboczny oddział o podanej liczebności i właściwościach. W [Klamrze] podano życie przybocznych jednostek i liczebność):

Ludzie:

Ezin, Wybranek Zagłady (Rycerz Trójkrólewski[2]/17[12]/6/3)Ciężka Sarissa(2){5}
Odwaga
Bariera Efektowa
Bariera Ognia
Deflekcja Magii
Alchemik

ArcyPaladyn Akenbard(Straż Króla[7]/11[7]/5/3)Ciężki Miecz Paladyna(1){6}
Bariera Świętości
Sprint
Ciężka Ręka 2

Czarny Rycerz, Czarnooki(Rycerz Konny[4]/15[9]/5/2)Czarna Sarissa(2){5}
Odwaga
Jeździec
Bariera Mroku
Ciężka Ręka 1

Arcykusznik Morganus(Kusznik[6]/12[6]/6/2)Płomienista Kusza(3){5}
Bariera Ognia
Kontra
Odwrót
Zmora Jeźdźców

Król Karutas I(Straż Króla[5]/20[9]/4/3)Lodowa Katana(1){4}
Przebicie Pancerza
Bariera Wody/Świętości
Kontra
Przywołanie [Lodowy Golem(2/15/4/0)Lodowa Pięść(1)Topnienie 1] Czas odświeżenia > 2
Charyzmatyczny Wódz

Gryfy:

Elenfina, Srebrna Gryfica(Gryfi Żołnierz[5]/12[9]/5/2)Srebrne Szpony(1){4}
Lot
Odwaga
Zmora Skrzydlaczy
Bariera Świętości
Ciężka Ręka 1
Błogosławieństwo Srebrnego Gryfa

Pyromanta Exendril(Gryfi Pyromanta[4]/15[13]/3/0)Magia Ognia(3){8}
Lot
Bariera Ognia
Odwaga
Wypalanie Duszy 2

Jaszczuroludzie:

Mistrz Strzelców Alastan(Jaszczuroludzki Strzelec[6]/13[9]/6/0)Muszkiet Dalekosiężny(5){7}
Przebicie Pancerza
Kontra
Odwrót

Arcykapłanka Iudy(Kapłanka Błękitnego Klanu[6]/14[6]/5/2)Magia Wody(3){4}
Bariera Wody
Leczenie 3
Odwrót

Smoki:
Cesarzowa Finistra(Smocza Valkiria[4]/16[10]/6/3)Święta Lanca(1){7}
Bariera Świętości
Regeneracja 2
Lot

Darilion Nekromanta(Kościany Smok[9]/12[4]/5/1)Nekromantyczna Sarissa(2){5}
Bariera Mroku
Regeneracja 3
Reanimacja
Lot

Antieni, Starożytna Wyrocznia(Smocza Valkiria[4]/19[10]/4/2)Święta Lanca(1){8}
Anioł Stróż 2
Lot
Bariera Świętości

Nieumarli:
Gasper(Księżniczka Wampirów[3]/16[10]/4/1)Wysysanie Życia(2){4}
Ugryzienie Wampira
Ciężka Ręka 1
Jednostki nieruchome(budynki etc. Budynki niemogą być wskrzeszane ani leczone w trakcie walk)

Palisada(1/10/0/0)
brak

Mur(1/25/0/2)
brak

Wielki Mur(1/35/0/3)
brak

Brama Drewniana(1/15/2/1)Łuk(3)
Wielokrotny Atak 2

Brama Kamienna(1/30/2/2)Łuk(3)
Wielokrotny Atak 2

Wielka Brama Kamienna(1/40/4/3)Łuk(3)
Wielokrotny Atak 3

Wieża łuczników(1/20/3/2)Łuk(3)
Wielokrotny Atak 3
redukuje dochód o 50

Wieża kuszników(1/35/4/2)Kusza(3)
Wielokrotny Atak 2
redukuje dochód o 100

Punkt Zaopatrzeniowy(1/15/0/1)
Wskrzesiciel 1
Leczenie 1
redukuje dochód o 50
Można umieścić max 6 takich budynków

Centrum Werbunkowe(1/30/0/0)
Wskrzesiciel 2
redukuje dochód o 150
Można umieścić max 2 takie budynki

Ratusz(1/60/2/1)Krótki Łuk(2)
Wielokrotny Atak 4
Kontra
zapewnia 1000 dochodu
Można umieścić max 1 taki budynek

Dom(3/10/0/0)
brak
zapewnia 300 dochodu

Rynek(1/15/0/1)
Brak
zapewnia 600 dochodu
Można umieścić max 3 takie budynki

Centrum Szkoleniowe(1/25/0/2)
Przywołanie [Szermierz(5/6/4/1)Miecz(1)Bariera Elektryczna] Czas odświeżenia > 3
redukuje dochód o 250
Można umieścić max 2 takie budynki

Szpital(1/40/0/1)
Leczenie 5
redukuje dochód o 150
Można umieścić max 2 takie budynki

Broń Oblężnicza i jednostki oblężnicze:

Inżynier(4/5/0/1){2}
brak
Obsługuje artylerie itp. broń oblężeniową

Miotacz Ognia Greckiego(2/6/9/1)Bomby z Ogniem Greckim(2){7}
Tylko Oblężenie

Lekka Armata(1/15/8/0)Kula Armatnia(6){2}
Tylko Oblężenie

Średnia Armata(1/19/17/0)Kula Armatnia(7){5}
Tylko Oblężenie

Ciężka Armata(1/23/26/1)Kula Armatnia(8){8}
Tylko Oblężenie

Moździeż(2/11/5/1)Deszcz Kartaczy(4){4}
Ciężka Ręka 2

Ciężki Moździeż(2/13/9/1)Deszcz Kartaczy(5){4}
Ciężka Ręka 2

Płonący Wóz(1/5/0/0){3}
Spalenie 1
Wybuch 3

Wóz z bombą(1/9/0/0){4}
Wybuch 12

Taran(1/20/15/3)Uderzenie(1){3}
Tylko Oblężenie
Mur Tarcz

Katapulta(1/12/6/0)Głaz(5){1}
Ciężka Ręka 2

Inne:

Lodowy Golem(2/15/4/0)Lodowa Pięść(1){3}
Topnienie 1

Golem(1/9/6/2)Kamienna Pięść(1){5}
brak

Szkieletowy Wojownik(3/4/3/1)Zardzewiały Miecz(1){1}
Brak

Szkieletowy Łucznik(3/2/4/0)Stary Łuk(3){1}
Zmora Skrzydlaczy

Szkieletowy Łucznik Konny(2/6/3/1)Stary Krótki Łuk(2){1}
Zmora Skrzydlaczy
Odwrót

Szkieletowy Rycerz(2/7/3/2)Przestarzała Lanca(1){1}
Jeździec

Offline

 

Toplisty

Wspieramy:

Kontakty

Administratorzy:

Shadow

Moderatorzy:



Ogłoszenia i Nowinki
Newsy:

Nic nowego


Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.093 seconds, 11 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.obrona-przed-czarna-magia.pun.pl www.h91.pun.pl www.irpminecraft.pun.pl www.zaburzenia-odzywiania.pun.pl www.mistrzowiedziennikarstwa.pun.pl