Jesteśmy otwarci na propozycje
Kontakt GaduGadu (43219907)
Email(heraklen@o2.pl)
Wojownik
Umiejętności Klasowe:
Synergia Walki Wręcz - Atak jednostek walczących w zwarciu wzrasta o 1
Nadludzka Odporność - Obrona jednostek walczących w zwarciu wzrasta o 1
Heroizm - Atak całej Armii wzrasta o 1, dodatkowo armia otrzymuje atrybut - Odwaga
Mag
Umiejętności Klasowe:
Absorbcja Magii - Obrażenia Magiczne armii są zmniejszone o 1
Synergia Magii - Atak jednostek walczących z użyciem magii wzrasta o 1
Mistrzostwo Magii - Siła Umiejętności i Ataków magicznych armii są silniejsze o 1
Kapłan
Umiejętności Klasowe:
Błogosławieństwo - Cała armia otrzymuje dodatkowe 2 punkty życia
Aura Leczenia - Wybrana jednostka odzyskuje 3 punkty życia co 3 tury
Aura Ochrony - Wybrana jednostka odnosi przez jedną turę o 2 mniejsze obrażenia, zarówno od magii jak i od broni. Umiejętność można użyć raz na 3 tury
Mag Bitewny
Umiejętności Klasowe:
Synergia Walki - Atak armii wzrasta o 1
Aura Oczyszczenia - Usuwa Jeden negatywny efekt z wybranej jednostki
Niezłomność - Cała Armia otrzymuje atrybut - Odwaga
Strzelec
Umiejętności Klasowe:
Mistrzostwo Strzelectwa - Atak jednostek walczących na dystans wzrasta o 1
Aura Zwinności - Strzelcy w armii bohatera mogą wycofać się gdy wróg próbuje ich zaatakować. Nieskuteczne gdy oddział niema pola do manewru.
Armia Mścicieli - Cała Armia otrzymuje atrybut - Mściwość
Łowca
Umiejętności Klasowe:
Mistrz Łuku - Atak łuczników wzrasta o 1
Myśliwy - Łucznicy zyskują dodatkowe 2 punkty ataku przeciwko nieludziom i 3 przeciwko smokom
Selektor - Wskazany przez bohatera oddział przeciwnika przez najbliższą ture będzie otrzymywać podwójne obrażenia
Zabójca
Umiejętności Klasowe:
Mistrz Skrytobójstw - Atak Skrytobójców wzrasta o 2
Dzieci Cienia - Obrona i Atak Armii podczas walki w nocy wzrasta o 1
Przebicie Pancerza - Ataki armii i wszystkie umiejętności zadające obrażenia ignorują obronę jednostek
Nekromanta
Umiejętności Klasowe:
Mroczna Odporność - Odporność armii na magię ciemności wzrasta o 1
Mistrzostwo Magii ciemności - Obrażenia od magii ciemności są zwiększone o 2
Wskrzesiciel Trupów - Rzuca klątwę na wybrany oddział własny lub wroga. Klątwa trwa 4 tury, i gdy oddział umiera przed końcem klątwy zmienia się w oddział szkieletów(w zależności od celu klątwy, Wojownik, strzelec lub jeździec szkieletów), Umiejętność niemoże być rzucona na nieumarłego(z oczywistego powodu).
Strażnik
Umiejętności Klasowe:
Mistrz Obronności - Obrona Armii zwiększa się o 1
Nieustraszony Obrońca - Obrona jednostki broniącej wskazanej pozycji wzrasta o dodatkowy 1 punkt, dodatkowo armia otrzymuje atrybut - Odwaga
Ufortyfikowanie - Skuteczność rozkazu "Ufortyfikuj" wzrasta o 1
Offline