Ogłoszenie

Jesteśmy otwarci na propozycje

Kontakt GaduGadu (43219907)

Email(heraklen@o2.pl)


#1 2014-10-28 18:36:11

 Shadow

Twój najgorszy Koszmar

43219907
Zarejestrowany: 2014-10-27
Posty: 29
Punktów :   

Klasy

Wojownik
Umiejętności Klasowe:
Synergia Walki Wręcz - Atak jednostek walczących w zwarciu wzrasta o 1
Nadludzka Odporność - Obrona jednostek walczących w zwarciu wzrasta o 1
Heroizm - Atak całej Armii wzrasta o 1, dodatkowo armia otrzymuje atrybut - Odwaga

Mag
Umiejętności Klasowe:
Absorbcja Magii - Obrażenia Magiczne armii są zmniejszone o 1
Synergia Magii - Atak jednostek walczących z użyciem magii wzrasta o 1
Mistrzostwo Magii - Siła Umiejętności i Ataków magicznych armii są silniejsze o 1

Kapłan
Umiejętności Klasowe:
Błogosławieństwo - Cała armia otrzymuje dodatkowe 2 punkty życia
Aura Leczenia - Wybrana jednostka odzyskuje 3 punkty życia co 3 tury
Aura Ochrony - Wybrana jednostka odnosi przez jedną turę o 2 mniejsze obrażenia, zarówno od magii jak i od broni. Umiejętność można użyć raz na 3 tury

Mag Bitewny
Umiejętności Klasowe:
Synergia Walki - Atak armii wzrasta o 1
Aura Oczyszczenia - Usuwa Jeden negatywny efekt z wybranej jednostki
Niezłomność - Cała Armia otrzymuje atrybut - Odwaga

Strzelec
Umiejętności Klasowe:
Mistrzostwo Strzelectwa - Atak jednostek walczących na dystans wzrasta o 1
Aura Zwinności - Strzelcy w armii bohatera mogą wycofać się gdy wróg próbuje ich zaatakować. Nieskuteczne gdy oddział niema pola do manewru.
Armia Mścicieli - Cała Armia otrzymuje atrybut - Mściwość

Łowca
Umiejętności Klasowe:
Mistrz Łuku - Atak łuczników wzrasta o 1
Myśliwy - Łucznicy zyskują dodatkowe 2 punkty ataku przeciwko nieludziom i 3 przeciwko smokom
Selektor - Wskazany przez bohatera oddział przeciwnika przez najbliższą ture będzie otrzymywać podwójne obrażenia

Zabójca
Umiejętności Klasowe:
Mistrz Skrytobójstw - Atak Skrytobójców wzrasta o 2
Dzieci Cienia - Obrona i Atak Armii podczas walki w nocy wzrasta o 1
Przebicie Pancerza - Ataki armii i wszystkie umiejętności zadające obrażenia ignorują obronę jednostek

Nekromanta
Umiejętności Klasowe:
Mroczna Odporność - Odporność armii na magię ciemności wzrasta o 1
Mistrzostwo Magii ciemności - Obrażenia od magii ciemności są zwiększone o 2
Wskrzesiciel Trupów - Rzuca klątwę na wybrany oddział własny lub wroga. Klątwa trwa 4 tury, i gdy oddział umiera przed końcem klątwy zmienia się w oddział szkieletów(w zależności od celu klątwy, Wojownik, strzelec lub jeździec szkieletów), Umiejętność niemoże być rzucona na nieumarłego(z oczywistego powodu).

Strażnik
Umiejętności Klasowe:
Mistrz Obronności - Obrona Armii zwiększa się o 1
Nieustraszony Obrońca - Obrona jednostki broniącej wskazanej pozycji wzrasta o dodatkowy 1 punkt, dodatkowo armia otrzymuje atrybut - Odwaga
Ufortyfikowanie - Skuteczność rozkazu "Ufortyfikuj" wzrasta o 1

Offline

 

Toplisty

Wspieramy:

Kontakty

Administratorzy:

Shadow

Moderatorzy:



Ogłoszenia i Nowinki
Newsy:

Nic nowego


Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.078 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.obrona-przed-czarna-magia.pun.pl www.simpsons.pun.pl www.zaburzenia-odzywiania.pun.pl www.irpminecraft.pun.pl www.mistrzowiedziennikarstwa.pun.pl