Jesteśmy otwarci na propozycje
Kontakt GaduGadu (43219907)
Email(heraklen@o2.pl)
Każdy gracz posiada oddział przyboczny którego liczebność i statystyki ataku i obrony zależą od ekwipunku gracza. HP gracza jest dwukrotnością HP członka straży przybocznej.
Efekty Zbroi:
Bariera "atrybutu" - Chroni przed obrażeniami od magii podanego "atrybutu".
Przebicie Pancerza - Ataki Fizyczne ignorują obronę.
Bariera Efektowa - Jednostka niemoże otrzymać negatywnych efektów.
Regeneracja - Jednostka odzyskuje punkty życia w tempie podanym liczbowo co 2 tury
Odwaga - Jednostka jest niewrażliwa na ataki magią wpływającą na morale(Strach itd.)
Mściwość - Zyskuje dodatkowy punkt ataku za każdego straconego członka drużyny.
Desperacja - Siła ataku rośnie wraz z utratą HP, Siła ataku spada gdy HP jest uzupełniane.
Lot - Jednostka potrafi przelecieć nad inną jednostką, a jej zasięg ruchu na ture wzrasta o 1
Zmora Skrzydlaczy - Istoty latające otrzymują podwójne obrażenia
Sprint - Zasięg ruchu na ture +1
Jeździec - Zasięg ruchu na ture +2
Ogłuszenie - Jednostka może wywołać efekt ogłuszenia raz na 2 tury u najbliższego przeciwnika
Wielokrotny Atak x - Jednostka może wykonać więcej niż jeden atak(ilość podana liczbowo w miejscu x)
Leczenie - Uzupełnia podaną liczbowo ilość punktów życia wybranemu sojusznikowi(bez wskrzeszenia)
Oczyszczenie - Usuwa jeden negatywny efekt z dowolnego oddziału raz na ture
Kontra - Oddział kontratakuje wrogiemu oddziałowi jeżeli jest w zasięgu ataku
Liczebność +x - Oddział przyboczny jest liczniejszy o x jednostek
Atak +x - Oddział przyboczny jest silniejszy w ataku o x
Obrona +x - Oddział przyboczny jest silniejszy w obronie o x
HP +x - Oddział przyboczny jest wytrzymalszy o x HP
Łupieżca - Za każdą jednostkę która przetrwa bitwę z tym atrybutem, dochód pieniędzy jest większy o 100
Atak "Żywiołu" - Broń postaci pozwala w trybie agresywnym na zadawanie dodatkowych obrażeń o podanym żywiole
Offline